E.E

Hej och Hå!

Som jag skrev för länge sedan så ska jag såklart lägga upp bilder från Spanien. Jag vet att det har tagit lång tid, men sån är jag. Iaf,.. här kommer bilder från Spanien.



Det var lite bilder från Spanien. Vad har hänt mer då, jo det har varit valborg. Som Amanda skrev så var vi hemma hos Marlene och grillade och tog några cider mm. Sedan firade vi henne med en stor choklad tårta. Efter det så åkte dom som var 18 iväg på krogen och vi andra tog oss till stan. Jag gick hem med Alexandra från stan. Resten av tjejerna åkte på fest. Fett trist att jag inte fick fira valborg med min älskling,..

Efter att vi varit i Spanien så hade vi två tjeckier som bodde hemma hos oss.

Från vänster: Martina (svensk), Lenka,Paul,Micha. Micha och Paul bodde hos oss och Lenka bodde med Martina. Direkt vi frågade om dom ville hitta på något så skulle dom dricka. Det var roligt, dom hade tagit med sig en vodka flaska till Umeå från Tjeckien. Dom var till och med fulla när dom kom med bussen. Tjeckien måste vara ett riktigt party ställe! =)

Kanske ska lägga upp lite bilder från valborg också medans jag är på g.

XoXo
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hej på dig fin blogg du har besök gärna min ha det bra



http://experienceno1.blogspot.com

2009-05-05 @ 18:21:27
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0