E.E

Hey babe hey babe heeey! 
Idag har jag varit på stan med brudarna. Vi splittrades efter redan en timma då hälften åkte till bibloteket för att plugga. Jag gick då och hälsade på Amsterdam. Vi satt på hennes skola och skrev ett personligt brev. Båda hade det i en uppgift. Efter ännu en timma på stan så åkte vi hem i regnet. Det var det första regnet jag har varit ute i den här sommaren. Jag tycker att det var galet skönt. Jag älskar regn fattar inte varför alla inte gör det =). När jag och Amsterdam kom hem till mig så softade vi med Amanda och Sanna. Trevligt Trevligt Goda Stunder. Jag och Amsterdam tog bussen till Emilio. Vi spelade guitarr hero, men hann bara med en låt innan hon skulle åka med sin buss. Vi hann med lite "deep talk" innan vi gick in till honom också. 

Jag har tänkt på hur bra jag tycker att det är att lyssna på classisk musik om man ska plugga eller skriva en uppsats. Man tänker mycket djupare och lättare. Det är som att man blir avslappnad av musiken. Om någon känner för att testa så ett tips på en låt. 
Bella's Lullaby- black moon lovers. 
Låten är från filmen Twilight. 

Igår var jag hos tandläkaren och fixade min fram tand. Som tur var så kände jag inget. Det var bara bedövnings sprutan som gjorde ont. Jag hade förväntat mig mycket värre. Det låter ju läskigt att dom sydde i min mun, men jag hann inte lägga märke till det. 

Jag saknar att skriva dagbok och bara allmänt sitta hemma och skriva saker. Nu för tiden blir det nästan inget. Om något så hamnar det på bloggen. 

En bild på snyggaste brudarna i stan.


XoXo
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0