E.E

Tjo hopp. 
Har inte hänt så mycket idag. Jag har varit på skolan och skrivit prov. Jag och Amanda har också fyllt i kurser som vi ska läsa i trean. Vi ska testa oss på mattematik C. Det kommer ju bli galet svårt känns det som. Men det skulle vara great om man klarade av det, då hade jag vara stolt över mig själv. 

Musik måste ju vara det bästa som finns. Hur skulle man kunna leva utan musik. Vars skulle man få insperation ifrån om man inte hade alla bra låtar. Hur skulle man kunna bara ligga på sängen om man inte hade musik. 
Det är fett sjukt om man tänker efter på hur mycket musik påverkar en person. YES nu kom jag på vad jag ska skriva tal om...Guess what? Musik. Galet jag skulle ju knappas klarat mig så här långt om jag inte hade haft musik, vad tråkigt allt skulle bli. Men slut pratat om musik. 

Nas- dance 


Jag har ändå ganska konstig musik smak. Jag har ingen aning om vad jag gillar mest heller. Men det lutar alltid mot rock eftersom att alla mina kompisar alltid kommenterar att jag är rock tjejen typ. Men irl så lyssnar jag lika mycket på allt. Jag försöker att lyssa på så mycket som möjligt och upptäcka nya och gamla låtar. 

Keith murray- nobody do it better


Jag saknar att umgås med min mamma. Nu när hon har flyttat ihop med Anders så pratar jag typ aldrig med henne. Det är galet hur mycket man skulle vilja säga till sina föräldrar men inte "vågar". Typ säga att man är stolt över dom, det känns som att det är för tidigt att säga det. Det är något man säger typ när man är gammal och ska ha blivit så vuxen att man klarar av att säga så starka ord.  

Aerosmith- cryin'


XoXo
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0