E.E

Hej hej.
Fredag !!!!!!!!!!!!! På fredagen firade vi Julia som fylde 18år. Vi bokade en tjej som kom hem till henne och visade upp sexleksaker. Tänkte att det skulle bli något nytt och spännande. Det är galet så många nya saker man fick se och höra. Det var speciellt roligt för att vi bara var tjejer och satt och drack och kollade på leksaker. Det slutade med att alla beställe sexleksaker i mängder. Vi köpte samanlagt för ungefär 1500kr om jag gissar rätt. Här kommer bilder från kvällen. 
Grattis Julia.
På lördagen firade vi Sanna. Hon fyllde också 18år, det har blivit mycket firande på sistonde. Först var jag Amanda, David, Linn och mamma på fest i Vännäs. Det första vi gjorde var att gå och ta oss ett glas bål. Bålen var så stark att jag nästan spydde  på första klunken. Sen bjöd dom på mat och öl/ vin. Mamma var full efter en kvart. I slutet av dagen då vi skulle åka vidare till Sanna så var hon gaaaaaaanska full. Hon ville inte åka hem utan ville helst stanna och dansa med dom andra. Men vi var tvugna att åka vidare så vi tog med oss mamma. Jag tyckte lite synd om henne, det är inte ofta man ser henne ha så roligt. När vi var framme hos Sanna så böörjade partyt. Vi var redan fulla så vi kom dit och försökte dra igång alla lite. Det slutade med att lägenheten blev stormad av folk. Jag fick panik av alla människor så jag ville dra. Jag åkte nog hem först av alla, var så trött. Så jag åkte hem till Emilio och sov. 

Idag har jag inte gjort så mycket. När jag vaknade så gick Emilio iväg och köpte  subway mackor till oss. Under tiden så städade jag bort lite från köket. Det måste ju se snyggt ut när hans mamma kommer hem. (Hon har varit bortrest). När Emilio kom med maten åt vi tills vi var mätta och belåtna. Jag gick och la mig efter det medans Emilio städade sitt rum. När jag vaknade skulle jag åka hem till pappa så Emilio körde dit mig. När jag kom hem var Sanna, Linn, Marlene hemma hos oss, men inte Amanda. Det tyckte jag var lite knas, men hon var tydligen och köpte skor med David och Steve. Marlene och Alex låg ute på altanen och solade, det såg skönt ut. Jag satte mig på trappan och njöt av solen ett tag. När Amanda kom hem så skulle dom åka ut och äta på resturang, så jag hängde på dom. Det är väl det jag har gjort idag, sen har jag kollat på "One three hill" och "Gossip Girl". Sjukt bra serier. Synd bara att det var sesong slut på "One Three Hill. Skola imorgon känns ganska jobbigt. Det är så mycket som händer nu. Jag ska börja jobba en dag innan vi slutar skolan känns inte så taggat, vill inte missa min avslutning. Får se om jag kan ta ledigt en dag. Det var allt för i dag, känns som att jag skriver lite för mycket för att någon ska orka läsa det,. hehe. piiiiz
XoXo
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0