E.E

Hello!
Idag har jag inte gjort så mycket, jag har dock varit i skolan hela dagen. Jag har varit duktig idag som inte har skolkat. Igår var vi på rättegång med Sanna. Det var roligt att lyssna på, men jag kände att jag hade ont i huvudet när jag kom hem, för att jag hade suttit och rynkat pannan hela dagen. Det gick iaf bra på rättegången. Det är sjukt hur mycket som händer. Läste i tidningen idag om rasisterna som hade gjort något i Vännäs. Det är bara sjukt att man kan hålla på så som dom hade gjort. Tycker dock att det var bra att dom hade demonstrerat mot rasismen. 

Imorgon börjar jag kvart i tolv. Det ska bli skönt att få sova ut en dag. Jag har fått veta att jag ska få sommarjobb i sommar också. Jag ska jobba från åtta till fyra i tre veckor. Hoppas bara att jag kommer att kämpa mig igenom det, och inte hoppa över dagar bara för att jag inte orkar. Räknade ut att jag skulle tjäna ihop runt 9000kr. Då kommer jag ha råd att åka på en resa och leva livet under sommaren. Shoppa lite nya kläder kanske. Det känns fett bra nu, men jag vet att jag kommer tycka att det är jätte jobbigt när det väl börjar. 

Jag längtar som fan till sommaren. Bara för att man känner sig så fri då. Bara för att man slipper tänka på skolan och allt annat, man kan bara göra det man känner för. Den här sommaren ska bli den första som jag verkligen ska njuta och uppskatta. Det är lika bra att man börjar göra det nu så att man inte börjar tänka tillbaka efter sommaren på allt man skulle ha gjort eller allt man inte ville skulle hända. Men som sagt jag ser bara fram emot att göra som jag själv vill. 
XoXo
/Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0