E.E

Hej Hej,
idag har jag sovit hos Emilio. Jag vaknade med att Amanda och David kom in på rummet. När jag vaknade åkte vi hem till pappa och softade ett tag. När klockan var fem så åkte vi hem till mamma och åt middag. Det var mumsigt. Jag tog med mig mat hem till Emilio så han skulle få äta något. När han ätit klart så har vi tittat på tv och spelat Donkey Kong på datorn. Det är fett roligt men jag har fastnat på en bana som är heeeelt keff. Det kommer blixtar hela tiden och dödar än. Man hinner springa i två sek sen blir man träffad. Jag blir för tillfället fett förbannad. Jag hade typ lust att slå sönder hela datorn. Jag är fortfarande fett förbannad, dock inte pga spelet. Känner mig fett konstig idag. .


Så inne är jag i spel när jag väl spelar. Amanda, Linn och jag. 
Nu ska jag se på Butterfly effect som går på tv. Tycker att den filmen är sjukt grym. Den sticker ut från alla andra filmer. Men men måste sluta skriva nu känns som att jag kommer få damp snart. Måste lägga mig ner och ta det lugnt. 
XoXo
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0