E.E

Hejsan! 
Idag vaknade jag till att Amanda stog och hoppade på golvet över mig. Det lät som att det var tre elefanter som var över mig. Jag gick upp och gjorde lite kaffe. Snabbt som tiden går så hann jag bara dricka två klunkar av kaffet. David körde ner mig och Amanda till skolan. Vi tog ett stopp på vägen och köpte cigaretter. När vi väl var framme på skolan så gick vi in i salen och ovanligt nog så var inte klassrummet fullt utan ganska tomt. Det var bara två andra som satt i klassrummet, och Sandra Dee. 
Det har varit dåligt väder i Umeå hela dagen, men nu skiner solen genom molnen. Hoppas bara på att det kommer hålla i sig och bli sommar snart. 
 
Efter skolan ska jag till Emilio och softa. Fick inte sova hos han i går natt eftersom att jag inte hade varit i skolan. Någon konstig regel som pappa har bestämt. Gillar den verkligen inte! Men nu får jag ta och passa på att vara med honom medans jag kan, hoppas på att jag får sova hos honom ikväll. Jag har varit duktig och varit i skolan hela dagen i dag. Det var allt för mig.
XoXo
/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0