E.E

tjooo jag har märkt att ingen skriver i blogen längre. knaaaaaaaaaasssssss !
kom igen tagga bloggen dååå !
aja idag har jag iaf hängt med tjejerna och david / stevie. vi har varit på bräntbärget och åkt bräda. jag är lite full så det kanske inte blir så bra när jag skriver. men men det var mysigt vi var på bräntis och åkte bräda sen så tände vi en brasa och drack några öl! det var fett mysigt. Nu är jag hemma får äntligen vara med Emilio PUSSS! imorgon ska jag och familjen åka och se på bio. "män som hatar kvinnor". Tror att det kommer vara fett bra. Jag kan inte ens tänka tanken på hur mycket jag kommer sakna Emilio när jag åker till Spanien på söndag. Vi ska vara borta i en vecka och jag klarar inte en dag utan min babe. Kanske bara är fylle snack, men jag är inte så full." Sitter i källaren och lyssnar på Johnny cash nu naaaajs, ska kolla till min tvätt också
hej då sug ba**e:
XoXo
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0