E.E

har inte blivit mycket skrivande på sistonde,. har varit i spanien. Det var riktigt kul. kommer väll skriva mer om det i något annat inlägg har inte orken til att skriva om det just nu. Veckan efter att vi varit i spanien så hade vi besök från tjeckien så har varit fullt upptagen. Känns fett skönt nu, vi ska få vara lediga från skolan i en vecka nu sen tror jag att vi har påsk lov veckan efter det så kanske blir två veckor ledigt. Ska börja satsa på skejt nu igen. ser fram emot sommaren då man kan skejta vars man vill. När vi kom tillbaka till skolan efter spanien så kände man på en gång hur förbannad och spänd man bev. Då förstod man hur mycket man njöt av att vara borta från Umeå. I Umeå känns det som att man ständigt kollar sig runt och spänner sig för att man vet att vad som helst kan hända. Ska bli galet skönt att flytta från Umeå när man har gått ut skolan och fixat något jobb. Nu när jag väl är igång och skriver så är det väl lika bra att jag fortsätter om Spanien.

Spanien.
Vi flög först till Stockholm och stannade för att äta något. Sedan tog vi flyget vidare till Frankfurt. Där stannade vi i några timmar. På flygplatsen fanns det rök rum där man kunde gå in och ta sig en cigg. Något som Jag, Sandra och Amanda var tvugna att gör. Kanske har någon bild från det också, men det kommer isf senare. Efter att vi gått runt och kollat på flygplatsen i två timmar så skulle vi äntligen flyga til Barcelona. När vi kom fram så var klockan halv tolv. Alla var trötta och ville sova. Från flyget tog vi buss till skolan där eleverna skulle möta upp oss. Det var fett läskigt att gå fram till en helt random familj och börja snacka på engelska och spanska. Men när vi väl var framme där vi skulle bo fick vi ett eget rum att sova i. Lägenheten var hur fin som helst, kändes nästan som ett hotell. Jag och Amanda somnade nästan på en gång. Dagen efter så skulle vi upp klockan sju på morgonen och äta frukost. Sedan gick vi vidare till deras skola och mötte alla andra elever. Dom vi bodde hos gick in i skolan medans vi gick med dom svenska eleverna och kollade hur det såg ut i staden. Vi gick runt och kollade på byggnader och tog bilder. Efter en lång dag kom vi tillbaka till skolan och mötte upp dom vi bodde hos. Efter det gick vi hem snabbt sedan drog vi ut till en pub. Alla kom in eftersom att dom inte har någon åldersgrängs. Det var hur tråkigt som helst, vi hade ingen att prata med eftersom att alla snackade spanska. vi satt typ vid ett bord och tog några cigg. Vars man än skulle i Spanien så gick vi. Det var hur bra som hest, kanske fick lite kondis. När vi var hemma igen så åt vi middag. Dom åt alltid middag tio på kvällen. Jag och Amanda var så trötta så vi gick och lade oss på en gång. Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Resten av resan kommer upp senare, ska lägga in några klipp och bilder också.