E.E


Hej hej idag har jag ätit middag med familjen David och Emilio. Vi åt på en Thai resturang. Pappa kunde typ inte äta något eftersom att all mat innehöll ärtor eler bönor. Det kanske var lite fel eftersom att vi sa till dom som jobbade där innan att han inte tålde det. Men men,. Sen åkte vi hem och bestämde oss för att åka till Jessica med Amandam och Ardo. Där tog vi det lugnt och snackade. Blev lite trött mot slutet. Nu är vi hemma iaf ska se på en film med Emilio som vanligt. Imorgon ska jag, Amanda och Sandra åka till Spanien. Ska bli roligt att se hur fan vi kommer att klara oss dära. Tror ju inte att det kommer bli så mycket snack med spanjorerna dock.
Jag har upptäkt hur beroende och hur mycket jag älskar filmen Twilight. Jag lyssnar på alla låtar från filmen. Det spelar till och med ingen roll vad det är för musik. Filmen har fått mig att lyssna på klassisk musik.! Det är ju ett under. Till alla som inte har sett den så rekomenderar jag starkt att se den! löööööw it. Sitter just nu och lyssnar på en piano låt från filmen. Bella's lullaby- carter burwell.
XoXo
Emma


Kommentarer
Postat av: -

twilight är huuuuur bra som helst! det är samma för mig, lyssnar på låtar som jag annars aldrig skulle ha lyssnat på :) haha!

2009-04-05 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0