E.E

Tjo, idag har jag varit och åkt bräda i Vännäs. Det var roligt fast vi hann inte åka så många åk. Vi åkte bil dit med David och Amanda. Vi träffade Linn, Amandam och Jessica där. Det var roliga hopp och pucklar i skogen som jag och Amanda åkte i. När vi kom hem så Åkte Jenny,Fillip,David,Emilio,Pappa,Amanda och jag och såg på "Män som hatar kvinnor". Den var ganska seg i början men mot slutet så börjadde man fatta hur allt gick ihop. Filmen ska tydligen ha fått riktigt bra kretik. Kanska borde läsa boken. Pappa har tydligen läst alla tre böcker och tycker att dom är riktigt bra. Han som har skrivit böckerna ska vara från Umeå också, så det var lite roligt. När vi var hemma så åt vi mat och sen dushade jag. Nu är jag hemma hos Emilio, ska typ se någon film. Godnatt. 
XoXo
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0