E.E

Tjoho.
Igår var jag och tjejerna/David och åkte lite karuseller. Det var det roligaste jag har gjort på länge. Jag älskar känslan innan karusellen startar. Man sitter bara fastspänd i tre fyra minuter, sen startar den lite lätt och man känner hur det börjar pirra i magen. Efter att man har fått upp farten till max så känns det som att man kan flyga. Allt snurrar och man bara skriker allt man kan. 

Nu är det dags att börja jobba. Det känns ganska surt eftersom att vi just ska få sommarlov, sen måste jag upp ännu tidigare för att ta mig till jobbet. Dubbelt så långa dagar också. Jag menar jag orkar inte ens ta mig till skolan så hur fan ska det gå nu. Jag måste bara tänka på att jag måste ha pengarna. 

XoXo
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0