E.E

Hej Hej.
Idag har jag väl inte gjort så mycket. Jag vaknade klockan sex på morgonen. Som vanligt steg jag inte upp förens sju. Sen blir det att stressa iväg till jobbet som vanligt. Det är galet skönt att jag bara har två dagar kvar nu, sen kan jag leva livet. Det har inte blivit så mycket intressant att skriva nu heller. Det beror nog mycket på att jag inte gör så mycket, är för det mesta bara på jobbet, sen åker jag hem till Emilio. Idag har jag dock hunnit med att sola lite. Dock behövs det inte eftersom att jag blir så brun när jag är ute och jobbar hela dagarna. Det har varit extra jobbigt att jobba idag pga det varma vädret. Jag känner verkligen hur slutet närmar sig. Sen ska jag leeeeeeeva liiiiivet. Seeeyaah later ;) 
XoXo
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0