E.E

Tjohopp!
Hej hej äntligen har jag börjat fatta att det är sommarlov. Nu är det bara en vecka kvar av jobbet, sen är jag fri. Jag har försökt ta så många bilder som möjligt, men jag brukar inte vara så duktig på det. På midsommar var vi först hemma med familjen och åt middag. Efter att alla kände sig mätta så åt vi jordgubbar och grädde gööödens! Eftersom att det var midsommar så passade vi också på att lira lite kubb. Vi körde killarna mot tjejerna. Vi vann bara en match av tre, så man kan ju lätt säga att vi sög. Tråkigt men sant. 

dsc00597

Sedan började vi förfesta hemma hoss Sanna. När alla kände sig redo gick vi vidare hem till Musa. Där var det mer drag och fullt med folk. Tråkigt nog så kände jag mig inte så hemma på festen, så jag åkte hem till Emilio ganska tidigt. Emilio kom och hämtade mig med moppen som vanligt. Vi åkte hem till honom och tittade på Southpark! J
Jag har faktigst börjat bli riktigt inne i det nu. Serien är kung. 

Igår passade Sanna, Amsterdam, Amii, David, Emilio, Steve och jag på att åka till Bettnes. Sanna hade en stuga där som var hur fin som helst. Vi tog med oss massor med godis och chips mm.. korv.. Vi gick ner till stranden och gjorde upp en eld. Där satt vi och lyssnade på musik och grillade korv. Det var hur mysigt som helst. Innan vi åkte därifrån så gick Amii, Sanna och jag ner till havet och doppade fötterna. Det var kallt i vattnet, efter bara några sekunder hade man tappat kännseln i fötterna, så vi gick upp ganska snabbt. Runt halv tolv åkte vi hem och sov. 

dsc00615

Idag åkte vi hem till Susanne, min faster och kollade på hennes barn. Hon kom hem från sjukhuset tidigt idag, så vi passade på att åka dit och titta hur allt var. Det måste ha varit den sötaste ungen jag har sett. Jag blir helt galen när jag ser så söta barn. Jag vill bara hålla i den och titta på den. Man blir så galet barnslig när man är runt barn också. Efter att Sussanne bjudit oss på tårta så gick Amanda, Alex, David och jag ner till sjön och doppade fötterna. Vattnet var varmt och solen sken. Det har varit en mysig dag. Nu har vi just ätit grillat som jag ÄLSKAR. Jag känner mig mätt och belåten. Jag är också på hur bra humör som helst, just för att jag känner mig så fri. Jag älskar sommaren. Nu går jag bara och väntar på alla roliga saker som vi alla kommer att hitta på tillsammans. 

dsc00625dsc00619

Hoppas att alla får en underbar sommar, för det tänker jag ha! =)

XoXo
//Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0