E.E

Tjoho.
Nu har jag börjat jobba. Jag tycker att det är ett slappt jobb, men arbets tiderna är ganska jobbiga. Jag jobbar från halv 8 på morgonen till halv fem. Jag är jätte morgon trött så jag brukar ha det ganska svårt att ta mig upp, men när jag väl är uppe och har åkt iväg så flyter det på. Jag har jobbat i en vecka nu, har bara två veckor kvar. Det känns skönt att ha något att se fram emot. Det som tvingar mig upp på morgonen är nog att jag tänker på pengarna jag ska få och allt roligt man kommer kunna göra för dom. Emilio brukar också tjata på mig så att jag verkligen kommer iväg till jobbet. 

Det har inte varit så bra väder hittills. Jag hoppas att det klarnar upp när jag har jobbat klart så att jag kan bada och sola mycket. Det har varit många funderingar på om att åka till Göteborg. Får se om det kommer bli av. Jag hoppas det. Vi tänkte åka till Liseberg och åka för fullt, kommer bli hur kul som helst. Det blir att ta bil dit. Kommer också bli lite av en upplevelse. 

Oh No, Gossip Girl har slutat. Det är ju katastrof. Vad ska man nu göra på en rengnig söndag. Sen har One Three Hill också slutat och idag dog Issie i Greys Anathomy också. Shit nu blir det till att hitta någon ny serie att kolla på. Kanska ska ta och kolla in Privilage.  

Snart har jag och Emilio varit tillsammans i ett år. Det känns spännande. Det är mitt andra serriösa förhållande jag har med någon. Jag minns hur mycket jag har kämpat för Emilio ibörjan när vi inte var tillsammans. Det var både bra och dåliga tider. Men när vi äntligen fick det att fungera så var jag lyckligaste människan på jorden. Jag hade äntligen fått min prins. Det känns också bra att saker går sakta för oss. Sakta men säkert! 

Den bjuder jag på. 
Hur ska man kunna veta när det är rätt tillfälle att säga att man älskar någon? Jag har ingen aning. Jag vet inte ens hur man ska få fram att man är tillsammans eller inte. Men jag antar att det kommer med tiden. 
XoXo
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0