E.E

Heej Heej. 
Brännbollsyran. 
Det måste ha varit den softaste dagen i mitt liv. Först satt vi och drack i solen och kollade på Pahkala som skulle spela. Deras lag var ju lätt slappast. Dom sprang runt med en cigg i munnen och softade bara. Dom förlorade dock alla sina matcher, men jag diggade dom iaf. Senare på kvällen blev det lite tjafs också, men det löste sig ganska snabbt. Vi åkte sedan ner till stan och hängde ett tag innan dom andra skulle inte på området på kajen. Jag åkte sedan hem till Emilio. Jag somnade ganska snabbt efter att jag lagt mig. 

Vi var i full stämning hela kvällen. Dom som saknas på bilden- Eve,Emma,Sanna,jessica
XoXo 
// Emma 

Kommentarer
Postat av: Jean-Michael Löfdahl

Yran var trevlig?

2009-06-13 @ 12:47:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jeanmichael

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0