ingen rubrik

tjotjo!
Ikväll har vi varit och solat väldigt värt me tanke på priset. ( 40kr för 20min )
Efter solningen gick vi hem till mig väst på stan och redigerade en smått töntig film med bilder från olika minnen vi grils have. Ni kommer få ta del av den senare.
Jag och sandra sitter nu och ser DEA på 5an.
Vi ska snart gå och käka mackor ska bli gött. Sandra ska sova här inatt, så d blir väl nån movie eller så senare.
Vi har jobbmässa imorgon så blir en lung dag på skolan med föreläsningar med mera.


Smak på vår humor:


S.D - ja, men typ en tjej som ska sola för första gången. Solar typ för 100 spänn! bah va
S.P jajaja, sen kompisen har suttit och  väntat as lännge bah - asså jag har ringt flera gånger men du svarade inte.
S.D hahha ja, sen lixom när hon kommer ut är hon as röd i ansiktet.
AAAHAHAHAH!!

Och nu efter att vi återskapade skämtet kom vi som vanligt på detaljer.
-  wow jag solade bara i 30 minuter...
- Jaha, efter 30 minuter gick ju jag o la i 50 kr till..

Det klockrenaste kunnde vi tyvärr inte förklara i text...
Det känns som att de hela blev lite drygt nu så vi avrundar här.
// SandraDee Sandra Pahkala

Kommentarer
Postat av: fal

jaaaaa

2009-02-06 @ 01:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0