E.E

Tjoo sitter på skolan nu. Vi har naturkunskap. Vi har just börjat jobba med atomer. Dom sakerna i har på lektionerna nu i tvåan hade jag och syrran på Minerna skolan i åttan. Känns ganska konstigt att vi hade det så tidigt. Men men Minerva är ju som det vart. Dåliga minnen från Minerva. Inatt sov jag hemma hos Emilio, det var mysigt. Vaknade av att Amanda ringde från Davids mobil och sa att jag skulle komma ut och möta henne så vi skulle gå till skolan. Jag skyndade mig att klä på mig, men hon och David hann komma upp till lägenheten. När jag var klar så gick vi till skolan och mötte Sandra D och Linn utanför. Jag hade en fimp så jag passade på att röka upp den. Efter spanskan som vi hade på morgonen så gick jag Amanda och Sandra D och hämtade en cigg av David hos Emilio. Vi var i stort behov av det. När vi hade hämtat ciggen så gick vi tillbaka till skolan. På skolan gjorde vi bort ett engelska prov, det gick ju som det gick men fick iaf g på det. Och nu sitter vi här och antecknar vad Mattias Byström skriver på tavlan. ROLIGT,..
Jag känner redan att jag vill ha en till cigg, vet inte hur jag någonsin kommer kunna sluta röka. Det är galet hur aggresiv jag blir om jag inte har rökt. Hoppas inte pappa läser detta nu då skulle han total flippa. Brukar inte ha så mycket att skriva i bloggen men för en gång skull så kännde jag mig taggad på att skriva ner alla onödiga saker. Vi fick pannkaka med sylt till lunch på skolan. Jag kände mig inte så taggad på att äta det, tycker inte att det är så mycket till mat. Det är ju mest bara en deg. Dock är det ganska gott. JAJA. ..Efter skolan ska jag gå hem till Emilio om någon är intresserad,.. Skulle vilja att det va sommar och att jag och Amanda, Amanda hade kvar lägenheten. Sitta på balkongen och ta en cigg och en cider. Lättklädda med stora solglasögon. Det är ju det softaste som finns. Det är galet hur mycket jag saknar sommaren. Vanligtvis så brukar jag inte sakna sommaren alls, min favorit årstid är hösten. När det blåser lite lätt, man har på sig en tjocktröja. Det är mörkt ute och man kan se atsfalten. Bladen från träden har fallit. Det är så mörkt på kvällen att man kan se alla stjärnor klart. Om man har tur på blir det solsken också, dock senare på hösten. Älskar det helt enkelt. Jag fyller ju år då också så det är ju bara kung.
Ha det gött !
Nu ska jag jobba.
// Emma

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, japp det ska jag göra :)



Ska vi följa varandra emd bloglovin.com ? :)

2009-02-19 @ 17:01:53
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0