Slemmig fisk ;p

God Morgon! :)
Igår på alla hjärtans dag så började dagen med att jag for hem till mamma och åt lunch. Vi åt kycklingsoppa mums! Sedan så kom David förbi och han hade med sin en bukett med rosor! jätte gulligt! :) Så pussade sönder honom lite ;] sedan så for vi ut till ett ställe som heter Sushi bar. Jag, Linn och David beställde in sushi utan att ha den blekaste aning om vad nånting var. Vi fick in en stor tallrik med massa av olika sushi grejjor. Tänkte att det skulle vara spännande att testa äta eftersom jag aldrig gjort det tidigare. Det var lite knepigt att äta med pinnar så slutade med att vi alla tre åt med en gaffel var. Måste säga att det var det värsta jag någonsin ätigt i hela mitt liv. Trodde inte det skulle vara så äckligt, + gillar inte ens fisk :p så vet inte riktigt vad jag tänkte..lixom sushi = rå fisk. Det smakade verkligen rå fisk också. Men tvingade i mig några bitar. Sen for vi vidare illamående mot Megazone. Det var dags för Fortet. Vi delade upp oss i lag och körde tjejerna mot killarna. Det var Jag Emma Alexandra och Sanna på ett lag mot Sirwan, David, Emilio och Pappa! Vi Power Puff Pinglorna vann såklart överlägset ;) fast Sanna hade spelat det förut så det kanske var en fördel men jag hade iallafall en jätte jätte jätte rolig kväll :D



 

Nu ska jag käka lite lunch :) Heerrrå/ Amiie


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså nån dag ska jag ta mig modet till att spela dedära jäkla spelet, nån dag!! :D



haha, nog den dummaste iden ifrån dig nånsin - "vi äter sushiii" du gillar inte ens fisk?! haha . söt.

2009-02-15 @ 13:23:44
Postat av: pahkalala

hahaha fan säger "tur" att jag inte följde med och åt då :P

Måste säga så jääkla gulligt med rosor :D

2009-02-15 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0