A.E

Hejsan
Idag vaknade jag med min älsklings kisse David, och låg kvar i sängen allt för länge jag va trött och det var kallt och jag tog mig verkligen inte upp. Men till slut kämpade jag mig till badrummet för en make up medans david vandrade ner mot bilen för att sätta in motorvärmaren och göra kaffe. Jag missade spanskan idag and that sucks. Därför att jag ligger efter så sjukt mycket i den kursen + att jag egentligen skulle ha ett prov imorn och äntligen bli klar med steg 1 som jag inte lyckats ta mig förbi än medans alla andra är på steg 2 redan. Men men jag lyckades få provet uppskjutet till nästa fredag tur tur. Just nu sitter jag bara på skolan och har just käkat luch, imorn kanske det blir att fara på krogen. Det ska vara nå reggaeton kväll på harrys låter fett sKOJ. Sist jag var på krogen såg jag och Sandra P två afrikanska tjejer som dansade och dom var så sinnessjukt duktiga! Får typ damp :O tappde hakan fick lov att lyfta upp den, orättvisst at vissa ska få vara sådära duktiga. Dom såg ut som sånna här tjejer som är med i videor och dansar, aja dom var riktigt duktiga iallfall. Men vi kör våran egen grejj tills vi är redo ;) ni borde också lära er...

Så ni som inte kan, Dags att lära sig ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra P

hahah Tagga krogen!

2009-02-19 @ 13:23:32
URL: http://waistdeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0