torsdagera

förstår att ni som läser sitter på helspänd och bara väntar på att vi ska skriva mer?
mm förstår de.....

Idag så var jag fan i skolan, vi hade en lektion kl 10 men ändå :O skippade idrotten för de är ju.. drygt
Gick på stan sen med Sanna stekpanna, (overkligt att jag kom på något så dåligt)
en riktigt dålig dagens outfit bild, ursäktar så många.. *care*


Dagens inköp
också overkligt att jag ens köpte något, köper ju aldrig något, men ja kände att jag kunde slösa bort presentkorten sen julafton eftersom jag hatar mellan dags rea, bara massa störda människor som orkar trängas bland alla andra störda människor.
IAF



Hårspay och ansiktskräm Control Shine på H&M
man får väl se om den e nå go.
T-shirt, linne och örhängen på Gina
injoy
sugkuk hejs// pahkala

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag läser vajre dag typ 10 gånger per dag så skriv allt ni kan hehe ;D

2009-02-05 @ 22:04:38
Postat av: ronja

HAHAHA, fett sköön "sannastekpanna" , jag döööör!

2009-02-06 @ 01:54:06
URL: http://ronjalassander.blogg.se/
Postat av: julia

brösten på pahkalaa

2009-02-09 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0