tjabba

Tjo idag har jag varit riktigt duktig i skolan. Orkade till och med pallra mig till skolan även fast inte Amanda skulle med. När jag kom hem så spådde Alexandra mig. Det var ganska läskigt men visade sig till slut att jag inte hade något hemskt kort som låg och lurade. Allt ser faktigst ganska bra ut just nu. Är på bra humör och känner mig taggad på att försöka klara av att åka till skolan varge dag. Nu känns det som att jag är redo för nya utmaningar. Så "bring it on bitch". Jag ska flytta ner i källaren också. Tänkte försöka flytta ner mina saker idag men känns som att det har kommit upp andra saker som jag vill ha gjort innan. Ligger inne på Alex säng och tänker på att jag vill vara med Emilio. Men han nördar sig bara med wow. ;) puss.
Tänkte bara varna alla att jag ska klippa mig nu och kanske färga igen får se hur det blir med det. Men ska klippa iaf.
Let's doo it. Kanske lägger in en bild senare ;) seeee yah later.


Dagens klippning: kort och rött.

Tjoe// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0