Tjabba tjena hallå

inatt sov david och emilio hos oss tog bussen till skolan imorse. missade första spanska lektionen, ( som vanligt )
har ganska svårt för att ta mig upp på morgonen. Somnade dock tidigt i går, sorry Emilio :P
Såg typ en halv timma av filmen Sin city sen så somnade jag.
Funderar på att åka till lokalen idag och skejta, men jag har glömt mina nycklar till skåpet hemma.
och jag har ju såklart brädan i skåpet. ska prata med lärarna snart och kolla om dom har reserv nycklar.
hoppas bara att Alex är taggad på skejt nu. jag har typ taggat huuuuur länge som helst men ingen vill skejta med mig.    
:( saaad gubbe. jag saknar kännslan av att rulla fritt på sement golv och rammla och göra illa sig. sen ta nya tag och bli förbannad för att man inte klarar av ett trick,. haha typ kickflip ( kass jag är ) ;)
ÄLSKA VÄDRET! fattar inte varför alla deppar när det snöar som fan, blir bara fett jävla taggad på bräda. allt är vitt ute vill bara kasta mig i snön. LÖÖÖV IT :)
Förövrigt har jag fått klagomål för att jag skriver i bloggen för lite. så nu satsar jag på att skriva feeeetaste inlägget bara för att jävlas :D
Jag har fått tre äkliga finnar som bara lyyyyyser rött i facet, ganska drygt. mitt hår är lockigt och fuult, känndes fett skabbigt att åka till skolan idag. men nu sitter jag här och har slutat för dagen, snuuuuus.
Snart slutar Sandra också ska säga hej om jag hinner, pappa ska hämta mig och Amanda prick.
Ne nu tyker jag att det räcker med bloggen, så nu lägger jag fan ner PIIIZ AND LOVE! BE A THUG ;)

Dagens.. nee pallar inte

// Emma


Kommentarer
Postat av: amandammmmm

haha klagomål:P jadu..emmsi

2009-02-05 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0