SP uppdatering

jaha,, ja om 5 dagar flyttar min bror ifrån oss också.. då blire bara jag och pappsen kvar då, så vi kanske också ska flytta. inget bestämt än, men blir ju lättare med markplan när lillen kommer, de är circus 13 veckor kvar tills dess.
Men orkar inte väntaaa!

Sen på tisdag nu i veckan, har skolan friluftsdag, jag, ami och emma åker till Bygdsiljum, och för er som inte vet är de en slalom backe.. haha oj vad jag kommer suga på brädan nu efter att inte ha åkt på 2 hela år!
Men ändå å grymt skojj, och se emma och ami dra till med über skillzen. Tror att dom är grymma fan!
och hoppas moder-natur eller nån magisk kraft där uppe som styr de här jävla pissvädret, kan förslagsvis ge oss fint väder på tisdag 24/2 !!!

Dagens citat: ljug aldrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0