SP

TJO,, igår varte krogen för mig och Ami, först några drinkar på Maxim och hade ett mysigt samtal, sen drog vi på x3m och söp ännu mer, jo jag raggade upp 2 drinkar till mig och ami av en kille jag känner sen tidigare :D haha aas kul
 de suger att vi alla inte kan fara tillsammans, men inom sinom tid, eller vad man nu säger.
Jag blev iallafall redlöst full, haha men helvette så kul jag hade, de är ju så skojj att dansa!
Vi blev hämtade av David sen, och han skjutsade hem mig, sen ringde Pelle och kom å sov hos mig. hehe

Idag så for jag på Patriks match, (holmsund - Böle), där 2 av mina klasskompisar spelar så de var ju lite kul.
Tråkigt nog så hann vi bara se första perioden, för vi skulle fara och se när syrran spelade mot Boden, som kändes lite viktigare.
och de var en GRYMT skön match, satt och skrek hela tiden, Ersboda vann ju såklart ;) så de var skönt.
De blev mycket bilkörning för mig idag vilket är posetivt. :) om jag snart ska ta körkortet! när de nu blir.

Ikväll så blire nog att fara till Dellta, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men lär ju se vad de blir.

pusss/ pahkala



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0