SP

Hejsan alla!


Sandra sov ju här och vaknade imorse vid 8 av att hon satt gulligt framför spegeln och sminkade sig. haha
Jag kunde sova till 9, men gick upp och rökte med henne för jag är så satans snäll..och nu är jag pigg och ser på Disturbia.
Shia LaBeouf är ju så sjuukt söt i den filmen!



Dagens vill ha: ge mig ett nytt xbox spel som jag kan nöta!
Dagens klädsel: mjukisbyxor, linne, broshans tröja
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: Eminem - Crack a bottle
Dagens planer: gå och käka på skolan
Dagens saknad: orken till att göra läxor.
Dagens dummaste: jag själv
Dagens misslyckande: haha gick inte på klassrådet
Dagens drog: om du bara visste...
Dagens köp: har inte köpt nått.
Dagens humör: trött, men glad som vanligt
Dagens citat: "så ljuvt de är att göra ingenting, och sedan vila efteråt"
Dagens film: Blir väl Disturbia då
TJARÅ
// Pahkala




Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet känns nästan som att ni är ett par vafan ! :P kom till skolan

2009-02-19 @ 11:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0