Sjuuukling

Hejsan!
Jag har gått och blivigt förskyld igen, snuvig, ont i halsen, jobbigt. Så jag har bara legat hemma idag och sovigt och druckigt mitt special te. Blandar grönt te med apelsin smak med timjan och socker det är jätte gott! Jag funderar på att färga håret ljusbrunt ikväll om min syster hinner fixa det innan jag ska sova. Sen nu sitter jag och tittar på Be cool den är bra! Dabo är så söt :D haha sen så har David vart förbi med Pizza Amies Special kebab pizza med banan muums ;]. Så nu blir det till att knapra lite halstabletter, mysa med David sen sova :) och hoppas att jag kan ta mig till skolan imorn. Har massor av saker som ska göras. Vi ska informera föräldrarna på fredag och berätta om spanien resan som har börjat närma sig. Min spanska är inte riktigt bra om man säger så, så måste börja träna sönder om jag ska klara mig i Spanien :)

Ahora veo claramente la película, Adiós :)


Kommentarer
Postat av: Anonym!!

Nu ska jag se klart filmen, hej då (översatt)

2009-02-17 @ 14:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0