S.D

hejehjehejejejje
Sitter på skolan helt själv! Emma och Amanda är hemma antar jag och vi ska  egentligen redovisa idag, yey.
Iaf så slutar jag kl4 idag också som alla andra dagar.......... känner verkligen inte taggen!!
Jag har ju inga cigg och det är verkligen nu jag behöver en. Har verkligen sovit dåligt inatt, Takida låg vid mina fötter och disse låg typ i facet. Iaf så somnade jag tillslut men jag vaknade vid 1 av att Takida var uppe och gick. Hon kunde verkligen inte bestäma sig vars hon skulle ligga och vi alla tre låg vakna typ i en och halv timme. Sjukt drygt vare men hon är för söt för att jag ska klaga för mycket. Som vanligt har jag väl inte så mycket mer att dela med mig. Vi har rast nu så jag ska gå och kolla om nån vill låna mig en cigg.
hörs sen people!

sötnos!!
Sötnos!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0