S.Å

hallåå.
sitter nu framför datorn med en coca cola bredvid mig och känner efter de andras inlägg att det är min tur att skriva litee..

har haft en ganska bra dag idag faktiskt! vart ingen skola och vid sisådär 3 tiden for vi och hämtade min pony som kom med transport! hon är ju huur söt som helst. är typ helt kär i henne :D
hoppas verkligen det blir bra nuuu... imorgon ska jag anmäla mig till nästa helgs tävlingar! jag går ut hårt! haha.

för en gångs skull känner jag mig inte alls sugen på att dricka imorgon och det känns typ ganska konstigt.. alla som känner mig vet att jag ALLTID är taggad på att dricka och sitter alltid och taggar alla andra på msn sisådär dagen före. men inte idag, har inte orken alls.. men får väl se, antar att det blir väl så ändå..

nu ska jag äta mackor, juste. äre ingen som har ett bra filmtips? förutom eden lake då för den såg jag för typ ett halvår sen ;p


p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vi har inte ens snackat om att helgen en enda gång under veckan vad hände ? :P

2009-02-20 @ 11:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0