tjoo
sitter nu på sandbacka hos amie och emma.. väntar på att amie ska bli klar.. segare människa får man leta efter ;P


vi skulle egentligen mötas på stan men eftersom att amie låg och sov och emma inte lyckades väcka henne pallrade jag mig hit och tjatade på henne ett bra tag..  nu efter ett bra tag står hon faktiskt och sminkar sig ;p good girl! haha.

igår tog bara jag, sandra och emma det lugnt hemma hos emilio eftersom att sandra och amie stack på x3m ;p och då orkade inte vi tagga nååt. sandra ringde mig när hon hade kommit ut på krogen och ja, fullare människa får man leta efter.. jag svär! ;P men du är söt gumman.

förresten är jag helt förälskad i min nya ponny nirvana! hon är sååå söt :D

hola / sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså fy fan vad sött heter det Nirvana det var ju grymt ! :D

2009-02-22 @ 12:29:12
Postat av: amie

HhHAHAH sannie har du börjat blogga =) så roliiigt

2010-01-14 @ 21:23:01
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0