rubrik?

sitter nu hemma framför stationära datorn och väntar på att mina mackor ska ploppa upp från brödrosten, grymt intressant jag vet. har varit hos dellta ikväll och även lilla sandrakuk var där. vi har hunnit med att sola och allmänt peta på våra datorer. nu ploppade mackorna upp!
sådär ja, nu äter jag mackor med ost. as gott.
aja hursomhelst så har vi gjort ett videoklipp med massa olika bilder som jag kommer att lägga upp imorgon :) ganska roligt att sitta och kolla på bilder från förra året.. vi alla har ändå gjort sjukt mycket ihop!

juste, var på stan idag med sandra och köpte faktiskt jag med för ovanlighetens skulle några grejer. det vart en svart tröja eller vad man ska kalla det, en bh och ett par örhängen. stort för att vara mig tycker jag, brukar aldrig lägga ner pengar på sånt längre. alla pengar går ju typ till sprit och cigg. tragiskt jag vet.

nä nu ska jag fortsätta äta mina mackor och sen ska jag nog sova, känner mig sjukt trött.

godnatt! / sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0