öst på stan

sitter nu hemma hos sandra öst på stan. typ ganska skönt. vi sitter och taggar att börja träna, skulle vara så himla skönt att känna sig någorlunda fresh till sommaren. men som allt annat som vi taggar så lär det ju inte hända ;p

har ju haft en helt ovärd dag på skolan, skippade geografin imorse för att jag hade ett drygt hål till 11 och datorn är hos mamma så jag orkade inte och tog sovmorgon. sen var jag inte med på idrotten och ingen samhällskunskap. så en lektion under hela dagen. kändes ju inte värt att fara dit nej.

ge mig helg nuu, vill bara supaaaa. nä nu ska sandra få ringa och försöka hyra lokal.
nåt dåligt med dagen är att andreas flyttar till norge och det känns lite tråkigt faktiskt.. men ska nog klara mig utan honom också :) han lär väl inte vara borta alltför länge ändå hoppas jag!

tjohej / sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0