NATTUGGLA!

häj!
jag tycker jag borde få lite beröm för att jag håller på att vända på dygnet, ni vet säkert hur det blir efter helgerna då man är uppe föör sent bara för man kan sova ut dagen efter, sen ligger de kvar tills sönda natt och då kan man fan inte somna!

De har jag fått leva med sen efter jullovet, så jag orkar verkligen inte dra till skolan.
Så sjukt ändå hur mkt sömnen har betydelse för oss egentligen.

Nu är klockan 23:08 och jag ligger i sängen och taggar sova snart, så de är ju jätte bra.

Dagens tips: var inte vaken för länge på helgerna bara för att ni kan.
Dagens låt:
återigen Papa Roach - Last Resort
Dagens outfit: pappas adidas byxor, svart linne, grå huvtröja.


skulle vara asbra om någon därute kan lägga ett sommarjobbs tips, skulle uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0