meen jaaa

jaha,, som ni läste i delltas (sandra delltoft) inlägg så hängde jag med henne hem efter "skolan"... var inte på några lektioner så kallade de inte riktigt för skola idag.
hehe man har typ 30% frånvaro nu, inte bra.

Aja, hemma hos henne iaf blev vi välkomnade av hennes storasysters hundar, Takida och Diesel.
Sen lagade vi mat och gick ut och rökte med jämna mellanrum.

Sen kan jag ju berätta min trevliga "hemlighet" som tydligen inte var en så stor hemlighet eftersom papa redan gått runt å berättat.
- Vi ska skaffa hund iallafall :D :D :D typ min barndomsdröm
valpen anländer väl i maj nångång om det blir av , med tanke på hur många valpar det blir och hur många personer som vill ha valpar från den kullen.
Men det känns som det kommer bli iaf :}

Visst är dom söta?

laddar upp en dagens outfit lite senare

Dagens låt: Papa Roach - Last resort
http://www.youtube.com/watch?v=mh2SVuX03h4&feature=related
over and out
// Pahkala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0