lalala

Hej
Borde igentligen ha pluggat ikväll men så blev inte fallet. Softade med sandra ett tag sen drog hon o körde med hennes papi som ni kanske redan läst i tidigare inlägg. Har iaf färgat mammas hår, jag borde fan ha blivigt frissa hah. Min syster e här ikväll med sina två hundar=) så hela familjen belv samlade framför en film från när min mamma var liten. Riktigt kul att se faktiskt, det som var mest roligt var att få se min mormor i hennes yngre dar. :)

Ska försöka hitta nån tatuering nu hade jag tänkt.
Dock så lär jag ju inte hitta nån.. lägger upp bild om så inte är fallet.


Hade faktiskt tänkt att slänga upp en bild på dagens outfit, men det får bli imorgon istället!
gnatt


// SandraDee




Kommentarer
Postat av: wazaaa

det är alltså typ bara jag som kör en dagens outfit.

2009-02-03 @ 23:39:06
URL: http://waistdeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0