köttkorv med rotmos

Nu är skoldagen slut, har kommit hem efter hemfärden som var den drygaste jag nogonsin varit med om!!
Ett tag var jag nära på att bara lämna cykeljävlen och gå hem. När jag väl såg att det möjligtvis gick att cykla, nej då har hjulet fastnat!! slutade iaf med att jag plumsade med cykeln och kom hem typ svettig. Jag kan nog tänka mig att det såg ganska kul ut. men men kom iaf hem till slut och nu ska ja käka rotmos och köttkorv as gott...............nej.
Ne nu ska jag inte vaa så negativ hah.



Dock en rätt så nice bild men
nej emma, snön är inte älskad!


Ska iaf iväg o sola senare fårse om jag får med mig Sandra=)
Sen blire nog bara o softa plugga lite kanske.

Hare bra people, hörs sen! puss
// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0