jiaaaaa

heluu
dagens ovärdaste :
gick och köpte cigg imorse, rökte en cigg själv och bjöd andra till kompanjonen sandra.
gick på föreläsning, 1 timme senare skulle vi gå ut å röka på nytt... mitt ciggpack är borta.
jiaaaa, madgirl_18 KAN ja lova
så jag få leva på snus ist :( inte lika tillfredställande.

Vi slutade vid 2, jag och sandra åkte buss till henne gratis för mitt bankkort fungerade inte (A)

Vi blev återigen välkomnade av ankans hundar, jiaaa.
rensade sandras kläder och sen bara chillat och garvat åt dryga skämt som vanligt.

Nu sitter vi och väntar på go mat som föräldrarna delltoft förbereder.
Sen ska vi hem till verralicious. (återkommer om de)

vi signar ut..
// pahakala

Kommentarer
Postat av: **

typ madgirl_14?!

2009-02-07 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0