JA!

Sandra Pahkala här!
haha vem fixade mp3n! :} jo jag,, haha fan fett nöjd :D

ajaa.. sen måste vi bara fixa så man ser komentarerna, och kanske lite bättre kvalla på bilderna där uppe kanske?

just nu sitter jag hemma hos mig med veronica,, hon ska sova här.. haha hon har suttit och skrattat för jag inte fick till mp3 i början och alla låtarna började spela på en och samma gång .. haha de var faktiskt lite roligt. :D
Sen kan du ju klicka här om du vill designa din blogg eller bara kolla vad man kan göra här på bloggen.
en bra sida!
www.designadinblogg.se

Ja signar ut
Pahkala

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tycker att eran blogg är jätte fiffig och rolig att läsa.

speciellt Sandra Ps inlägg.

Ni andra är jätte duktiga också :)

fortsätt så!

daglig läsare!





2009-02-18 @ 00:34:03
Postat av: linn

asså äre Amie eller Sandra p som har skrivit?

2009-02-18 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0