illeriano

PahkaLA
jag ska förståss nämna ett ord om illern,  han är ganska mkt nolifer, och tycker våran blogg är så töntig.
en rad han lägger för att vi ska "tro" de, men egentligen läser han den ett par gånger om dagen.

illeriano - nackjävel säger:
*riktigt äcklig blogg
*man bli cp i ögonen när man läser
*ändra färger eller nåt dirr
*tjoe
- Sandra - face! säger:
*hahahah
*men TACK verkligen för påpekelsen :)
*då ska vi förståss göra de :D
illeriano - nackjävel säger:
*nämn ALDRIG mitt namn i bloggen
haha

och om du nu trycker ihop din tumme och pekfinger så hårt du kan och försöker kolla imellan
så listar du ut hur mkt jag care om de han just nämnde.. och hur mkt jag bara älskar att jävlas.

fred ut
pahkala

Kommentarer
Postat av: VAhe

SKIT blogg jao serinte ett piss

2009-02-18 @ 01:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0