hola

jag är helt chockad, gjorde spanskaprovet imorse och var helt förberedd på att det verkligen skulle gå värdelöst men tror faktiskt att det gick ganska bra! amaziiing.
nu sitter jag här i en tom datasal med ida och lyssnar på musik.. har egentligen engelska med tommy, tror inte man kan hitta en lärare som är lika snurrig som han.

det vart ingenting med att träna igår men nu ska jag ringa till min far och övertala han att köpa ett träningskort åt mig! :D
måste juuu, börjar känna mig tjock.

det där med dagens outfit igår kände jag inte var nödvändigt, hade ungefär likadana kläder som sandra la upp en bild, mjukisbyxor och en tjocktröja, grymt ambitöst där av oss. brydd nej.

åhhhhhhhhh, jag vill hyra lokal!! måste ringa o gnälla lite till någon om det snart (= amie). jag vill bara vara full hela tiden numera, haha. som alla mina kära vänner kanske märkt.....

Jag bara älskar denna bild
                                                bye bye bitchees :D // sanna

Kommentarer
Postat av: box2

saknar er tjejeeer, varje dag, hela tiden! hoppas ni har det bra iallfall..

2009-02-03 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0