Hey Girl Hey

Tjoo ser att det inte är någon som har orkat skriva i bloggen på senaste tiden.
Passar på att trycka in ett inlägg medans jag väntar på fooooood. 
Dagen började med att amanda kom och väckte mig.
Jag orkade inte stiga upp så då kom David och skrämmde mig.  
Jag blev fett rädd hoppade typ ur sängen. När jag väl var uppe så gjorde jag mig klar och sedan körde David mig och Amanda till skolan. På skolan kollade jag, Amanda och Sandra på "Super Size Me".
Meningen med filmen är att man ska bli fett äklad av den, men hungriga som vi var så blev vi fett sugna på burgare.
Efter skolan åkte jag och Amanda på möte där fick vi fika, De vala gött. 
Nu står Amanda och lagar köttfärsås och spagetti. Det ska bli FEEETT. mums.... ;)
För övrigt har jag varit fett trött hela dagen, skulle helst vilja gå och lägga mig nu, men icket. 

Undrar vad som händer på Alla Hjärtans Dag. .. ? På lördag för alla som inte visste det! ! 
  
Dagens tips: var inte vaken längre än till ett på natten.
Dagens outfit: skejt jeans, linne, huv tröja.


// hade gött, Emma


Kommentarer
Postat av: ljnnnzasn

asså shit, kan ni skriva lite oftare eller?! kommer sluta läsa eran blogg faaaaaaaaan

2009-02-10 @ 20:39:50
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0