hejhejhej

Nu sitter jag på skolan med linnsan;D.. emma och amie har inte tagit sig hit ännu..
Jag fick nyss namnet på den jag ska bo hos in spain av min lärare camilla... vet inte om det är en kille eller tjej ( marti ;O)
kuuul om det är en kille vilket jag tror!!!?!?!?! nog om d nuuu

yaa och imorse när jag cyklade till skolan trodde jag att jag skulle frysa ihjäl alltså e sjukt less på vinter nu!!
Längtar veerkligen till sommaren nu och till sunny beach med alla tjejor!! =)



beskökskommentar: hejsan jag heter linn och jag är jätte bra, tallalalala. idag så ska vi söka upp marti. hejdå :)

// Sandra Dee

Kommentarer
Postat av: linn

martí martí martí!det låter typ finskt

2009-02-03 @ 13:17:44
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0