Hallåja

Som alla förstått så har jag, amie och emma varit på bio och sett I taket lyser stjärnorna. jävligt bra film faktiskt och ja, jag grinade också. se den!

känner mig lite less på allt just nu faktiskt.. skolan suger och är bara dryg och känns som att det inte händer något nytt alls.. aja, kanske blir bättre snart. vill bara ha sommar! skulle kännas så mycket bättre att kliva upp och gå ut då.
eller förresten, vill ha bulgarien! måste lägga upp en skön bild från när jag och sandra var där i somras.. sjukt så fulla vi var heeeela tiden.. underbart. och desto roligare ska vi ha i år när förhoppningsvis alla kan följa med :D annars så lär jag ju fara ensam ändå men... ;P


denna bild togs när vi var ute nån kväll och tror att det är typ irländare eller nåt?! eller a, jag minns inte. minnet är inte på topp.

det där med att leta lokal idag sket sig eftersom att varken jag eller amie kände för att ringa, får väl bli imorgon hoppas jag.. denna gång skaa det gå! orkar inte att våra planer aldrig blir av ;p
nu ska jag iaf försöka sova.. måste ta mig upp imorgon. pussssss / sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0