hallå i stugan

Nu sitter jag hemma i amie och emmas kök på sandbacka och bloggar för fulla muggar! tror iaf att det är ett uttryck man brukar använda. amie lagar mat och jag sitter bara här vid köksbordet..  det luktar iaf asgott vad det än är hon nu lagar!

tänkte på det för ett tag sen när jag såg sandras inlägg.. vi har ju kommit fram till att vi inte har nåt liv, det enda vi gör är att vi super oss fulla varenda helg oavsett om vi säger före att vi ska vara nyktra och på vardagarna så gör vi verkligen ingenting. aja, med undantag för mig som faktiskt har häst och sånt.. har dock blivit lite tid i stallet nu på sistone men jag hoppas att det löser sig med allt kring det där nu så jag kan börja rida ordentligt igen :D och sedan tävla! det bästa med alltihop.

ikväll blir det iaf bio för våran del, I taket lyser stjärnorna blir det. najs med tanke på att pappa betalar. jag är nog ganska bortskämd ändå.

förresten så hade emma låst in sig i sitt rum när jag kom hit och när jag ringde sa hon att hon låg och såg på tv och "orkade inte öppna dörren". jag vet inte riktigt vad jag ska tro om det där, vem vet hon kanske gjorde något sjukt där inne med sig själv :O för jag frågade faktiskt om hon var med nån men icket. läskig den där emma alltså... :)

nä nu ska jag skaffa mig ett liv och logga in på apberget eller liknande.
att jag precis skrev det där är ju sjukt, som sagt vilket liv man har alltså.

// sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0