.

hey
Längesen ja skrev nu. Tänkte jag skulle skriva lite om vad jag gjort i helgen.
Helgen började med fest i fredags hos sannie men alla tjejor, de va mys!
Kvällen vart inte så lång, Dave kom o hämtade jag och sandra ganska så tidigt iaf. SandraPee kan nog svara på varför ;O hah. Sandra övningskörde dagen efter o hämtade mig på carlshögd sen drog vi och kollade på innebandy på iksu.
Blev sjukt taggad på att börja spela igen alltså..
Iaf senare på kvällen så cyklade jag till sandra och såg film.
Söndagen spenderade jag hemma med mami och papi=)

Sitter på skolan nu och väntar på att Sandra ska komma hit så vi kan äta.
Vill egentligen bara hem o sova, slutar typ 4 idag känns as drygt men men.
// SandraDee

Kommentarer
Postat av: hahaha

ja för att jag mådde så jävla dåligt!!



2009-02-16 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0