en förbannad SP

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
snackaom förbannad.. ja jag har försökt arit duktig och göra läxa efter läxa men min FITT italienska lärare lägger ju in en ny läxa efter varje mening man går igenom i boken!!!
även fast jag aldrig är med på lektionerna medför att jag inte kan göra en enda jävla upgift för jag förstår inte ens språket så
de är väl jag själv jag ska klandra.. men vägrar inse de!!!
Så inget hjälper vad jag än gör av mina resterande läxor!!!

NOG om mitt tråkiga liv.. alltså vi är fan a bunch of nolifers som bara försöker få uppmärksamhet av en blogg som vi/jag skriver om ens vardag.. VEM FAN bryr sig om att jag kom försent till skolan :S ja menar CARE so much!!

är så förbannad nu,, hade möte med rektorn idag och sen har jag fått 41242 förfrågningar att jag ska leta upp skolphsykologen genast.. jaha då är man phsykiskt sjuk också....
KUL.. aja ..
HEJdå?


Kommentarer
Postat av: linn o massa andra

asså snälla kan ni byta text? man kan inte ens läsa ju. man ser helt knas efteråt.... shit

2009-02-20 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0