E.E

Tjo igår gick Jag Sandra och Sanna hem till Emilio och Davd på stan. Där såg vi på tv (hanibal). Den var bra. Vi tog också en folköl var, ganska ovärt. Det var planerat att vi skulle dricka men Sandra p och Amanda åkte på X3m. Och vi är ju som inte 18 så vi kunde inte följa med, det sög. Men det blev en myskväll istället. Efter filmen så åkte Sanna och Sandra hem. Jag sov över hos Emilio. David var kvar tills han skulle hämta Amanda klockan 02.00 på krogen. Alla var as trötta så jag somnade typ på en gång. På morgonen kom pappa förbi och frågade om jag skulle med hem. Jag sa då att jag inte skulle det eftersom att jag skulle på stan med Amanda,Linn,David och Emilio. På stan spelades det musik, det var dock lite depp musik. Efter att Amanda och Linn shoppat så körde vi förbi på OBS en snabbis, sen åkte vi hem. Nu sitter alla på sina rum och kollar på Britneys dokumentär på tv. Den är riktigt bra något som rekomenderas att se. Tycker att det är ganska sjukt hur galet det har blivit för henne. Allt faller på plats när man ser filmen. Tycker att det är bra gjort av henne att göra det bästa av situationen hon är i. Tycker synd om henne.
XoXo
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0