E.E

God morgon, Nu sitter jag på skolan. Skulle ringa till Sandra men har inte hennes nummer. Nu fick jag ett sms där det stod, "kom du till skolan på projekt tiden? / sandra" mjaa, antar att hon inte är här.. Har inte pengar på fitt mobilen heller så kan ju som inte göra så mycket. Har inga cigg heller, damp. Sitter i ett grupprum, pallar inte gå upp och sätta mig i klassrummet! Försöker då Sanna att svara på msn, men verkar inte som att hon kommer göra det. Sanna har en plan på vad vi ska göra ikväll. Hon vill att alla ska bli så fulla att vi deckar i slutet av kvällen. Hennes anledning är att vi inte har druckit på två veckor nu. Det är king, och ska som sagt firas! Ska bli roligt att se om kvällen ens blir av. 

Idag är det typ sommarväder. Solen skiner och det känns inte ens kyligt ute. Nu känns det som att sommaren är  påväg. "Bra väg påväg" som man brukar säga.

Nee, nu börjar jag känna mig lite lonley...Vafan gör jag på skolan? 
Nee, snart går jag hem till Emilio         0-o
Nee fan asså, hemma är det typ kaos. Fråga mig inte varför. 
Ajaa får väl se om Linn blir min räddning för dagen. 
Hade braa!
XoXo
Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0