E.E

Hej hej, dagen har varit konstig. Jag gick och la mig halv fyra så orkade verkligen inte ta mig upp på morgonen. Hade sovit hela dagen innan efter att jag varit i backen med Sandra och Alex. Det var fett kul oj vad man blev sugen på att åka till Hemavan. Men iaf jag orkade inte ta mig upp idag, så jag sov. Nu har jag typ just vaknat så det känns inte så jävla ra. Kommer typ inte kunna sova inatt heller! Måste verkligen ta mig till skolan imorron. Jag och Alex ska åka och skejta idag får väl se hur en går. Väntar bara på att pappa ska komma hem och dampa på mig för att jag inte var i skolan idag. Orkar verkligen inte det. Känner mig fett sliten. Kanske blir en kick när jag skejtar. Men men annars då,.hmm vill vara med Emilio. Får väl se hur det blir med det.
Jag har fått ett nytt sim kort nu också så jag har samma nummer. Så det skulle vara bra om jag fick allas nummer. Just nu har jag bara Sandra p och Sanna.
Nu måste jag frächa till mig. Hörs senare kanske.
XoXo
Emma


Jag och Alex i parkeringshuset i sommar! Sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0