E.E

Tjo, idag har jag inte varit i skolan. Sov hos Emilio i natt, Amanda ringde imorse klocknan nio och sa att hon skulle vara hemma idag för att hon var sjuk. Kände då att det blev as jobbigt. Vi hade två lektioner idag. Matte och företags ekonomi. Jag har inte pluggat något på provet så det känndes ganska jobbigt att ens åka dit. Nu är jag hemma iaf. Emilio följde med, han var jätte snäll idag. Han har köpt cigg till mig och hjälpt mig att flytta ner mina saker till källaren. Så nu är lägenheten typ klar, fattas väl bara att jag ska sätta upp någon spegel. Det suger dock att jag kanske inte kan ha alla kanaler här nere. Vet inte om det finns något uttag till kanalerna. Funderar på vars man ska kunna röka, känns lite riskabelt om man ska röka under fläkten. Den som vill får järna komma och hälsa på! =) Perfekta stället att ta några drinkar och sitta och snacka med tjejerna. Egen toalett och "kök". Ne nu ska jag göra någon mat.
XoXo
Emma

Kommentarer
Postat av: Sandra P

vaaa vars är lägenheten? :O

2009-02-23 @ 18:14:22
URL: http://waistdeep.blogg.se/
Postat av: linnssaann

say what? vad menaru för lägenhet?

2009-02-23 @ 18:48:52
URL: http://ljjnn.blogg.se/
Postat av: Sandra

va älskad man känner sig;O.. ingen av du eller amanda orkar typ dra till skolan om nån utav er ska va hemma......hehheh

2009-02-24 @ 00:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0